1 | Folia Cu 5,6 mm/rolka 33m Cena: 49,20 zł |
2 | Łańcuszek zawieszkowy / 1 m Cena: 8,61 zł |
3 | Szkło płaskie SPECTRUM II |
4 | biały pg. 307-F Cena: 72,91 zł |
5 | Folia Cu 6,4 mm/rolka 33m Cena: 49,20 zł |
Regulamin sklepu internetowego obowiązujący od 10 stycznia 2023 r.
I. Postanowienia ogólne
1. Sprzedawcą prowadzącym sklep internetowy dostępny pod adresem http://agropref.poznan.pl/ jest Mirosław Wiśniewski prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Mirosław Wiśniewski „AGROPREF” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Glebowa 28, 61-312 Poznań, NIP: 782-108-74-02, REGON: 630015991.
2. Kontakt ze Sklepem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@agropref.poznan.pl lub pod nr tel.: (61) 879-80-25.
3. Regulamin określa ogólne warunki oraz zasady działania sklepu internetowego, za pośrednictwem którego Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną, jak również za pośrednictwem której Klient ma możliwość zawarcia umowy sprzedaży, na towary prezentowane przez Sprzedawcę.
4. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów i zdjęć zamieszczanych na stronie Sklepu (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy.
II. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem http://www.agropref.poznan.pl/.
2. Sprzedawca – Mirosław Wiśniewski prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Mirosław Wiśniewski „AGROPREF” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Glebowa 28, 61-312 Poznań, NIP: 782-108-74-02, REGON: 630015991.
3. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa sprzedaży.
4. Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenie Konta Klienta.
5. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Przedsiębiorca Indywidualny – oznacza osobę fizyczną zawierającą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
9. Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu oraz nabywania w nim produktów.
III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu
1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
a. urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
b. dostęp do sieci Internet;
c. adres poczty email.
2. Sprzedawca informuje, że strona internetowa Sklepu wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe zasady wykorzystywania przez Sklep plików cookies znajdują się w Polityce Cookies .
IV. Rejestracja
1. Klient w celu założenia Konta Klienta dokonuje rejestracji za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Założenie Konta Klienta jest nieodpłatne.
3. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
5. W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany przez Klienta adres e-mail oraz numer telefonu komunikatów marketingowych (np. ofert, bonów rabatowych, aktualnych promocji) dotyczących Sklepu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje Klienta o zasadach przetwarzania jego danych osobowych w ww. celu.
Wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie na podany przez Klienta adres e-mail oraz numer telefonu komunikatów marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta.
Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia przez Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie osobom trzecim.
7. Zarejestrowany Klient ma możliwość:
a. dostępu do statusu oraz historii zamówień;
b. otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych;
c. informacji o możliwości udziału w promocjach i konkursach;
d. zamówienia Produktu;
e. zmiany swoich danych;
f. zmiany swojego hasła;
g. sprawdzenia swojego zamówienia.
8. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link potwierdzający rejestrację. Z chwilą kliknięcia w link zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych.
V. Realizacja zamówień
1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
3. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
a. wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
b. wybór formy dostawy i płatności;
c. zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Każdorazowo przed złożeniem zamówienia, Klient jest informowany o danych Sprzedawcy, łącznej cenie za wybrany towar i dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z umową sprzedaży.
4. Sprzedawca potwierdza fakt otrzymania zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres podany przez Klienta w zamówieniu.
5. Zamówienia można składać również w następujący sposób:
a. wysyłając wiadomości e-mail na adres: biuro@agropref.poznan.pl;
b. telefonicznie, w Dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00 dzwoniąc pod nr tel.: (61) 879-80-25;
c. osobiście w siedzibie, w godzinach otwarcia, tj. w Dni Robocze, w godz. od 9:00 do 17:00.
6. Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-mail podany przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu. Klient w wiadomości przesyłanej do Sprzedawcy, podaje w szczególności: nazwę towaru, kolor oraz jego ilość, spośród towarów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu, jak również swoje dane teleadresowe.
7. Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wiadomości, o której mowa w ust. 6 powyżej, Sprzedawca przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając dane Sprzedawcy, cenę wybranych towarów oraz możliwe formy płatności oraz sposób dostawy wraz z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że zawarcie przez niego umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony towar. Na podstawie podanych przez Sprzedawcę informacji, Klient może złożyć zamówienie, przesyłając wiadomość elektroniczną do Sprzedawcy wskazując wybraną formę płatności oraz sposób dostawy. Każdorazowo przed złożeniem zamówienia Klient informowany jest o danych Sprzedawcy, z którym zostanie zawarta Umowa sprzedaży.
8. Złożenie zamówienia, o którym mowa w pkt. V. ust. 3 oraz ust. 4 lit. a Regulaminu, stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów, będących przedmiotem zamówienia.
9. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 7 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta umowa sprzedaży.
10. Klient składający zamówienie za pośrednictwem telefonu wykorzystuje do tego numer telefoniczny podany przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu. Klient składając zamówienie przez telefon, podaje Sprzedawcy nazwę towaru spośród towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu oraz ilość towaru jaką chce zamówić. Następnie, po skompletowaniu całości zamówienia Klient określa sposób i adres dostawy oraz formę płatności, a także wskazuje, wedle wyboru, swój adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny w celu potwierdzenia zamówienia. Każdorazowo podczas składania przez Klienta zamówienia przez telefon, Klient informowany jest o danych Sprzedawcy, z którym zostanie zawarta umowa sprzedaży, o cenie łącznej wybranego towaru oraz łącznym koszcie wybranego sposobu dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z umową sprzedaży.
11. Złożenie zamówienia zgodnie z ust. 9 powyżej następuje w czasie rzeczywistym tj., podczas połączenia telefonicznego. Z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
12. Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora – jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.
13. Sklep Internetowy dopuszcza możliwość odbioru osobistego w siedzibie Sklepu po wcześniejszym potwierdzeniu terminu odbioru.
VI. Forma płatności
1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w formie:
· przelewu bankowego;
· gotówką za pobraniem;
· płatności gotówką przy odbiorze osobistym.
2. Sprzedawca dołącza do zamówienia dowód zakupu.
VII. Ceny
1. Ceny podane przy produktach na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatki i opłaty. Cena nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów.
2. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w wiadomości e-mail przesłanej przez Sprzedawcę na adres podany przez Klienta.
VIII. Dostawa
1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy spośród dostępnych na stronie Sklepu:
a. kurier DPD;
b. Poczta Polska;
c. odbiór osobisty.
2. Sprzedawca zamieszcza na stronie Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
3. Maksymalny termin dostawy trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany kupujący może odstąpić od umowy.
4. W przypadku zamówienia większej ilości produktów koszty przesyłki ustalane są w sposób indywidualny z Klientem.
5. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
6. Sklep odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny go otrzyma, chyba że Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep Internetowy.
7. Przesyłki kurierskie podlegają ubezpieczeniu.
8. Klient w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
9. Towary dostarczane są na terenie Polski.
IX. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży
1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zamówionego towaru stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres: Mirosław Wiśniewski „AGROPREF” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Glebowa 28, 61-312 Poznań lub adres email: biuro@agropref.poznan.pl.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Mirosław Wiśniewski „AGROPREF” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Glebowa 28, 61-312 Poznań.
3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. Jeżeli Konsument w trakcie składania zamówienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, w tym również koszty zwrotu w przypadku, gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas, kiedy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
7. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, Sprzedawca dokona zwrotu płatności w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu, jednak oświadczenie może być złożone w dowolnej formie.
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
· świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę Indywidualnego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (np. zamówienie indywidualne).
· świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
· świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
· świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
· świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb.
10. Postanowienia punktu IX. Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy Indywidualnego.
X. Reklamacje
[Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową sprzedaży]
[Konsumenci]
1. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
2. Reklamacje mogą być kierowane w dowolnej formie, np.
· listownie na adres: Mirosław Wiśniewski „AGROPREF” Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Glebowa 28, 61-312 Poznań,
· elektronicznie na adres: biuro@agropref.poznan.pl,
· telefonicznie, nr tel.: (61) 879-80-25.
3. Towar jest zgodny z umową sprzedaży, jeżeli zgodne z umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
2) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
4. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową sprzedaży, musi:
1) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
2) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
b) przed zawarciem umowy sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży;
d) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
e) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy sprzedaży, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w podpunkcie 4, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w podpunkcie 4, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
6. Jeżeli towar jest niezgodny z umową sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy bądź wymiany.
7. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, o których mowa w podpunkcie 10. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową sprzedaży, wartość towaru zgodnego z umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży.
8. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności towaru z umową sprzedaży.
9. Koszty napraw lub wymiany towaru ponosi Sprzedawca. Konsument jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
10. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli towar jest niezgodny z umową sprzedaży, gdy:
1) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży;
2) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową;
3) brak zgodności towaru z umową sprzedaży występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową sprzedaży;
4) brak zgodności towaru z umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy sprzedaży;
5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
11. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
12. Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności towaru z umową sprzedaży jest nieistotny.
13. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
14. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej przesłania.
15. Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, https://poznan.wiih.gov.pl/.
16. Postanowienia punktu X podpunkt 1 do 14 Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy Indywidualnego.
[Przedsiębiorcy]
17. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Przedsiębiorców.
XI. Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce prywatności.
XII. Rozwiązanie umowy (nie dotyczy Umów sprzedaży)
1. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
2. Klient, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
3. Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas rejestracji. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie Konta Klienta musi zostać wysłane w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta.
4. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu oraz w przypadku, gdy Klient – pomimo skierowania do niego wezwania - nie zaprzestanie naruszeń w wyznaczonym terminie.
XIII. Pozostałe
1. Regulamin jest dostępny pod adresem: http://www.agropref.poznan.pl/regulaminy.html.
2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminów na swoje urządzenie oraz dokonania wydruku.
3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
4. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
5. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie przez Strony w drodze negocjacji lub mediacji, a w przypadku niedojścia stron do porozumienia – przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonania zmian niniejszego Regulaminu, w tym w celu uwzględnienia zmian w przepisach prawa, zmian funkcji oferowanych za pośrednictwem Sklepu internetowego, wprowadzenia nowych usług w Sklepie internetowym, lepszego zabezpieczenia interesów Klientów, doprecyzowywania zagadnień budzących wątpliwości Klientów. O zmianie Regulaminu Sprzedawca zawiadomi Klientów przesyłając odpowiednią informację na wskazane przez nich adresy e-mail podane przy zakładaniu Konta Klienta co najmniej 7 dni przed wejściem w życie planowanych zmian. Sprzedawca umieści również na stronie internetowej Sklepu informacje o zmianie Regulaminu co najmniej 7 dni przed wejściem w życie planowanych zmian. Jeżeli Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, powinien zawiadomić o tym Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania informacji o zmianie Regulaminu. Brak sprzeciwu w terminie 14 dnia od daty zawiadomienia, poczytywany będzie w razie wątpliwości za akceptację nowej wersji Regulaminu.
W DNIACH 29-30 KWIETNIA 2024 (PONIEDZIAŁEK-WTOREK) I 2 MAJA 2024 (CZWARTEK)
HURTOWNIA BĘDZIE NIECZYNNA !
Hurtownia jest czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-15 .