1 | Folia Cu 5,6 mm/rolka 33m Cena: 49,20 zł |
2 | Łańcuszek zawieszkowy / 1 m Cena: 8,61 zł |
3 | Szkło płaskie SPECTRUM II |
4 | biały pg. 307-F Cena: 72,91 zł |
5 | Folia Cu 6,4 mm/rolka 33m Cena: 49,20 zł |
REGULAMIN
Niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu AGROPREF przygotowany został w ramach programu e-Alliance. Program ten rozwijany jest przez polskich przedsiębiorców e-commerce celem pełnej ochrony kupujących i budowania zaufania do marki w oparciu o zasadę rzetelności, uczciwości dokonywanych transakcji i poszanowania wzajemnych praw.
I. Definicje
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zamówienia za pośrednictwem Sklepu AGROPREF. W przypadku osób fizycznych powinny być to osoby, które mają pełną zdolność do czynności prawnych (osoba pełnoletnia, która ukończyła 18 lat) bądź posiadają zgodę przedstawiciela ustawowego na zawarcie umowy, jeżeli są osobami o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
- Sprzedawca – Sklep AGROPREF.
- Regulamin – zbiór postanowień normujących zasady korzystania ze Sklepu AGROPREF zgodnie z wymogami określonymi w art. 8 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002, Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Zamówienie - oświadczenie woli złożone przez Kupującego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sklepem AGROPREF, określające w szczególności rodzaj i liczbę produktów.
- Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie Sklepu AGROPREF, za pomocą którego Kupujący składa zamówienie (wyłącznie z opcją rejestracji).
II. Postanowienia ogólne
- Regulamin niniejszy określa w szczególności rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną; warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; tryb postępowania reklamacyjnego.
- Właścicielem Sklepu AGROPREF jest Mirosław Wiśniewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: „MIROSŁAW WIŚNIEWSKI AGROPREF PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE”, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Glebowej 28, 61-312 Poznań, REGON: 630015991. Podmiot został zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 7821087402.
- Siedziba Sprzedawcy / adres korespondencyjny: ul. Glebowa 28, 61-312 Poznań.
- Dane kontaktowe
Adres e-mail : biuro@agropref.poznan.pl
Nr telefonu : (61) 879 80 25 (godz. 9.00 - 17.00)
Formularza kontaktowy dostępny na stronie internetowej w zakładce „Kontakt”. - Na życzenie Kupującego Sprzedawca wystawia faktury VAT.
- Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany cen produktów, wycofywania ich ze sprzedaży lub wprowadzania nowych, z tym że wiążąca jest dla Kupującego cena widniejąca przy produkcie w chwili złożenia zamówienia.
- Treść umowy sprzedaży jest zgodna z postanowieniami Regulaminu.
- Informacja o aktualnych promocjach znajduje się na stronie Sprzedawcy w zakładce „Promocje” na stronie głównej.
III. Ogólne zasady korzystania ze Sklepu AGROPREF
- Kupujący może w każdej chwili pobrać, przechowywać i odtwarzać niniejszy Regulamin, który jest dostępny na stronie Sklepu AGROPREF (menu główne).
- Korzystanie ze Sklepu AGROPREF jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Kupujący wymagań technicznych dotyczących przeglądarki internetowej oraz odpowiedniej rozdzielczości ekranu.
- Kupujący powinien również dysponować odpowiednim sprzętem komputerowym, mającym połączenie z siecią Internet, jak również posiadać adres poczty elektronicznej, na który Sprzedawca będzie mógł przesłać wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
- Kupujący ma obowiązek powstrzymać się przed przesyłaniem treści o charakterze bezprawnym, jak również podejmowaniem działań mogących wywołać zakłócenia w zakresie funkcjonowania Sklepu AGROPREF.
- Przez przesyłanie treści o charakterze bezprawnym należy rozumieć w szczególności dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, jak również rozsyłanie w ramach Sklepu AGROPREF niezamówionej informacji handlowej (spam).
- Kupujący zobowiązany jest do korzystania ze strony internetowej Sklepu AGROPREF w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
- Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej Sprzedawcy. Kupujący po zarejestrowaniu dostaje potwierdzenie założenia konta na podany podczas rejestracji adres e-mail.
IV. Realizacja zamówień
- Zawartość strony internetowej Sklepu AGROPREF stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Zamówienia można składać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Sklepu AGROPREF. Sprzedawca umożliwia również składanie zamówień za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (informacje w pkt. II.4) – w takim przypadku Kupujący zostanie poproszony o kontynuację procesu składania zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sprzedawcy.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz na przetwarzanie danych osobowych. Kupujący powinien podać dane osobowe umożliwiające wykonanie zobowiązania przez Sprzedawcę.
- Złożone przez Kupującego zamówienie nie stanowi zawarcia umowy między Sprzedawcą i Kupującym. Sprzedawca potwierdza dostępność zamawianego produktu przed przyjęciem zamówienia. Informacje o dostępności produktu znajdują się również przy jego opisie.
- Po otrzymaniu zamówienia i potwierdzeniu dostępności produktów Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość zwrotną (e-mail) z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (kolejna wiadomość po informacji, iż zamówienie zostało złożone). Z chwilą odebrania przez Kupującego tej informacji dochodzi do zawarcia umowy (umowa zawierana na odległość).
- Realizacja zamówienia przez Sprzedawcę następuje po otrzymaniu przez Kupującego informacji potwierdzającej przyjęcie zamówienia (zamówienia płatne przy odbiorze) bądź po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu (zamówienia płatne przelewem – przedpłata).
- Procedura zamówienia za pośrednictwem formularza: należy wskazać produkt, dodać „DO KOSZYKA”, a następnie wskazać w Koszyku sposób wysyłki/odbioru i płatności, oraz potwierdzić złożenie zamówienia.
- W Koszyku Kupujący wskazuje:
a) Zamawiane produkty (podając odpowiednią ilość oraz ich rodzaj);
b) Adres, na jaki przedmiot zamówienia ma być dostarczony;
c) rodzaj dokumentu księgowego potwierdzającego sprzedaż: paragon fiskalny lub faktura VAT;
d) sposób dostawy;
e) sposób płatności. - Termin realizacji wynosi do 24 godzin (dni robocze) licząc od dnia, o którym mowa w punkcie poprzednim.
- Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu jego złożenia. Wprowadzanie przez Kupującego zmian w złożonym zamówieniu już po zawarciu umowy, lecz jeszcze przed przystąpieniem do jego realizacji przez Sprzedawcę, jest możliwe w sposób wskazany w pkt. 2 niniejszego działu.
- W przypadku niedostępności określonego produktu lub wystąpienia problemu z realizacją zamówienia przed zawarciem umowy Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia. Kupujący może wówczas podjąć również decyzję o rezygnacji z zamówienia.
- O ile strony nie postanowią inaczej, jeżeli po zawarciu umowy Sprzedawca nie będzie mógł jej wykonać z tego powodu, że zamówiony przez Kupującego produkt nie jest dostępny, zawiadomi o tej okoliczności Kupującego niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 30 dni od zawarcia umowy oraz zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
V. Zasady zapłaty ceny oraz formy płatności
- Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki (cena brutto).
- Wiążąca dla Kupującego jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej.
- Dostępne są następujące formy płatności:
- płatność przy odbiorze (za pobraniem lub gotówka - odbiór osobisty),
- przedpłata na konto bankowe: 97 1090 1359 0000 0000 3501 8241
VI. Warunki dostawy
- Dostawa zamówionych produktów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Kupującego podczas zawarcia umowy.
- Dostawa realizowana jest przez przewoźnika DPD i operatora Poczta Polska.
- Aktualna tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest w zakładce "Warunki dostawy" na stronie głównej. W przypadku zamówień za pośrednictwem przewoźnika – paczka powyżej 100000 g (za pobraniem) i powyżej 27000 g (płatność z góry) opłaty ustalane są indywidualnie. O wysokości kosztów dostawy Kupujący jest wówczas informowany przed zawarciem umowy.
- Kupujący ma również możliwość skorzystania z opcji odbioru osobistego pod adresem siedziby Sprzedawcy (hurtownia). Jeżeli Kupujący wybrał tę formę odbioru zamówionych produktów, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje go drogą elektroniczną o tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
- Wydanie przesyłki przewoźnikowi następuje w terminie wskazanym w pkt. IV.7. Sprzedawca zobowiązuje się do wydania przesyłki odpowiednio zabezpieczonej przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
- Termin dostawy wynosi od 1 do 3 dni licząc od dnia wydania przez Sprzedawcę przesyłki przewoźnikowi.
- Z chwilą odebrania przesyłki na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary z nią związane oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktów.
- W przypadku stwierdzenia przed wydaniem przesyłki, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Kupujący może zażądać sporządzenia takiego protokołu, gdy stwierdzi, że przesyłka jest naruszona. Taka procedura umożliwi Sprzedawcy sprawniejsze przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli Kupujący stwierdzi w chwili odbioru przesyłki, że nastąpił ubytek lub jej uszkodzenie, proszony jest o dokonanie wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Przesyłki kurierskie są ubezpieczone.
VII. Uprawnienie Kupującego do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
- Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.) Kupujący może bez podania przyczyny odstąpić od umowy zawartej na odległość. W tym celu powinien złożyć w terminie 10 dni od dnia odebrania przesyłki oświadczenie na piśmie (możliwość skorzystania z formularza oświadczenia, dostępnego na stronie Sklepu AGROPREF).
- W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia, dokonać zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanego produktu, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (zwracany produkt powinien być w stanie niewskazującym na używanie go przez okres dłuższy niż ten niezbędny do sprawdzenia, czy jest on zgodny z zamówieniem oraz przydatny do używania). Sprzedawca prosi o załączenie do przesyłki dowodu zakupu. Zwrot powinien nastąpić na adres siedziby Sprzedawcy. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych „za pobraniem”.
- Koszty dostarczenia zwracanego towaru (do Sprzedawcy) pokrywa Kupujący. Przysyłka powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
- Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej przez Kupującego ceny za zamówione produkty wraz z kosztem dostawy (do Kupującego) w terminie do 14 dni od dnia złożenia przez Kupującego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego działu. Zwrot należności nastąpi wedle wyboru Kupującego w formie przelewu bankowego na wskazane przez Kupującego konto lub przekazem pocztowym. Sprzedawca poświadczy na piśmie dokonany na rzecz Kupującego zwrot należności.
- Powyższe prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez niego w złożonym zamówieniu (zamówienia specjalne).
VIII. Reklamacje
- Uprawnienia Kupującego z tytułu niezgodności towaru z umową bądź rękojmi za wady nie ograniczają ani nie wyłączają uprawnień wynikających z gwarancji, o ile została udzielona. Kupujący ma prawo zdecydować, czy chce skorzystać z udzielonej gwarancji, czy złożyć reklamację u Sprzedawcy. Jeżeli Kupujący podejmie decyzję o skorzystaniu z uprawnień do reklamacji, wówczas zastosowanie mają poniższe postanowienia.
- Wszelkie reklamacje dotyczące zamówionych produktów można składać pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e–mail). Kupujący ma możliwość skorzystania z formularza reklamacji dostępnego na stronie Sklepu AGROPREF.
- W ramach postępowania reklamacyjnego Kupujący powinien przesłać na adres siedziby Sprzedawcy towar niezgodny z umową. Zaleca się, aby w składanej reklamacji opisać problem będący podstawą jej złożenia (opis niezgodności towaru z umową). Kupujący jest proszony również o załączenie do przesyłki dowodu zakupu. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Taka procedura znacznie ułatwi oraz przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- W przypadku, gdy Kupującym jest podmiot nie będący konsumentem, zastosowanie mają odpowiednio przepisy dotyczące rękojmi za wady. Natomiast z tytułu niezgodności towaru z umową Kupującemu, który jest konsumentem, przysługują uprawnienia wskazane w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. z 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.).
- Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli Kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do złożonej przez Kupującego reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy we wskazanym terminie rozumie się jako uwzględnienie reklamacji.
- O uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji Sprzedawca zawiadomi Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu lub telefonicznie. Jeżeli Kupujący nie wskazał adresu poczty elektronicznej lub numeru telefonu, wówczas Sprzedawca poinformuje go o rozpatrzeniu reklamacji drogą pisemną (adres podany przez Kupującego podczas zawarcia umowy).
- Koszty przesyłki związane z reklamacją ponosi Sprzedawca.
IX. Postanowienia końcowe
- Zdjęcia produktów, które zostały zamieszczone na stronie Sklepu AGROPREF podlegają ochronie na podstawie właściwych przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz.U. z 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.).
- Z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Sprzedawca przetwarza dane osobowe w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, które są niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego.
- Zasady ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną wraz polityką przechowywania danych informatycznych które są przetwarzane do celów przekazywania komunikatu w sieci łączności elektronicznej lub naliczania opłat za te usługi zostały określone w Polityce Prywatności, udostępnionej na stronie Sklepu AGROPREF.
- W przypadku sporów powstałych między Sprzedawcą i Kupującym, który jest konsumentem, zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa w zakresie właściwości sądu. W pozostałych przypadkach, tzn. gdy stroną umowy nie jest konsument, sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z zwartej umowy jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W przypadku konieczności zmiany Regulaminu z przyczyn tj.: zmiany zasad płatności, sposobów dostawy, warunków zawierania umów, trybu postępowania reklamacyjnego, zmian w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień, których zmiany wpływają na realizację zawartych umów, Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania Kupującego o tej okoliczności wraz z uzasadnieniem. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Kupujących przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już złożone zamówienia, zawarte lub wykonane umowy. Ponadto Kupujący ma prawo ustosunkować się do wprowadzonych zmian - może wyrazić zgodę, a w razie sprzeciwu - może żądać wykonania umowy przez Sprzedawcę na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w chwili zawarcia umowy, lub odstąpić od umowy.
- Prawem właściwym jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Regulamin obowiązuje od dn. 24 grudnia 2013 r.
W DNIACH 29-30 KWIETNIA 2024 (PONIEDZIAŁEK-WTOREK) I 2 MAJA 2024 (CZWARTEK)
HURTOWNIA BĘDZIE NIECZYNNA !
Hurtownia jest czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-15 .